تبلیغات با گوگل ( Adwords ) :
امروزه نزدیک به دو-سوم تمام جستجو های اینترنتی از طریق موتور جستجوی گوگل صورت می پذیرد و این بستر تبدیل به یکی از بزرگترین و اصلی ترین ابزار تبلیغات شده است. Adwords گوگل به بنگاه ها امکان تبلیغ مستقیم در بالای نتایج جستجو و سایر جایگاه های ویژه را می دهد و با انتخاب واژه های دقیق می توانید از درج آگهی های اینترتنی خودتان در بالای جستجو های مرتبط بهره ببرید.
مزیت اصلی Google Adwords چیست ؟
تبلیغات بطور معمول هزینه های زیادی را دارد و با اطمینان نمی توان اثر بخش و هدفمندی آنها را تخمین زد و این موضوع در اغلب اوقات باعث هدر رفتن میلیون ها تومان هزینه بنگاه ها می شود. مزیت اصلی تبلیغات در گوگل اینجاست که بنگاه ها با روش Pay Per Click یا همان پرداخت هزینه به ازای هر بازدید می توانند برای کمپین های تبلیغاتی خود برنامه ریزی کنند و با درجه بسیار بالاتری از هدفمندی تبلیغات خود مطمئن شوند. نمایش آگهی در طرح های Pay Per Click رایگان می باشد و صرفا در صورت کلیک شدن بر روی آگهی خود، هزینه آن لحاظ خواهد شد.
همانطور که از نام Adwords پیداست، کلمات نقش اساسی در تبلیغات گوگل دارند و نمایش این نوع تبلیغات بسته به واژه ها و جملات جستجو شده بازدیدکنندگان گوگل دارد. با انتخاب دقیق کلمات کلیدی و مرتبط به خدمات و محصولات خود می توان آگهی های خود را به بازار هدف مورد نیاز نمایش دهید. بنایراین تبلیغ در گوگل به شما کمک می کند که با هزینه های مشخص بتوانید به بازار هدف مورد نظر خود دست یابید.
ویژگی های تبلیغات در گوگل :
  • مدیریت هزینه ها : با استفاده از Adwords گوگل می توانید بر اساس برنامه ریزی های بازاریابی خود بودجه ای متناسب تعیین کنید و بر اساس تقسیم بندی های روزانه و با الویت دادن به کلمات اصلی به خرج دقیق هزینه های تبلیغات بپردازید.
  • هدفمندی تبلیغات : با انتخاب واژگانی که به بهترین نحو کسب و کار شما را توصیف می کنند، تبلیغ خود را به افرادی نمایش دهید که به دنبال محصول و یا خدمات بنگاه شما باشند.
  • برنامه ریزی و تنظیمات دقیق تبلیغات : تعیین کلمات اصلی، تقسیم بندی بودجه تبلیغات به روز های هفته و حتی ساعات روز، شیوه تشابه کلمات کلیدی توسط گوگل و ده های تنظیم مدیریت تبلیغات دیگر
  • بهره گیری از شبکه تبلیغات نمایشی گوگل : گوگل و شبکه زیر مجموع خود دارای بیش از 2،000،000 وبسایت متنوع و 650،000 اپلیکیشن موبایل که با بهره گرفتن از این شبکه می توانید بر اساس موضوعات کسب و کار خود، در این شبکه وسیع به ارائه تبلیغات مرتبط بپردازید.
برنامه ریزی کمپین تبلیغات گوگل ادوردز ( Google Adwords ) خود را با آسان ادز... چرا ؟
ابزار مدیریتی و گزارش گیری گوگل فوق العاده اند و بر هیچ کسی پوشیده نیست که حتی کوچکترین کسب و کار ها می توانند به تنهایی از این ابزار استفاده نمایند و بدون نیاز به آموزش و یا مشاوره خاصی و صرفا با تهیه اعتبار Adwords گوگل شروع به تبلیغات نمایند.
اما با انجام جستجو های ساده پیرامون موضوع تبلیغات گوگل در اینترنت می توان به خیلی از مسائل رسید که افرادی که بدون استفاده از مشاوره تخصصی تبلیغات اینترنتی با آنها مواجه می شوند... برخی از این موارد در ذیل آمده اند :
  • عدم تطابق سازی متناسب کلمات با جستجو ها باعث اتلاف هزاران و میلیون ها تومان کسب و کار ها می شود.
  • تعیین نکردن کلمات کلیدی با رتبه های متناسب و دقیق باعث عدم نمایش تبلیغات بنگاه ها می شود.
  • تخصیص نادرست بودجه و تعیین نادرست سهم هر کلمه منجر به از بین رفتن فرصت های استثنایی نمایش تبلیغات اینترنتی می شود.
  • عدم تحلیل صحیح و مستمر از ابزار های گزارشی، فرصت های بهینه سازی و به روز رسانی تبلیغات را از بین می برد.
  • تعیین نکردن دقیق درگاه های صحیح تبلیغات، شانش های تبلیغات جذاب و مرتبط را از کاهش می دهد.
  • ایجاد نکردن صفحه های فرود متناسب و جذاب باعث از دست رفتن بازدید کنندگان و مشتریان احتمالی می شود.
مشاوران آسان ادز در کنار کسب و کار ها هستند تا با طراحی و اجرای کمپین های ویژه Adwords گوگل ( ادوردز ) در راستای ایجاد تبلیغات صحیح، پر بازدید، کاهش هزینه های اضافه و ارتقا رتبه تبلیغات بنگاه ها قدم های استاندارد و علمی بردارند.