تبلیغات در موبایل :
امروزه موبایل ها و استفاده از اپلیکیشن ها، شبکه های اجتماعی و وب گردی در گوشی های هوشمند، تمامی جوانب زندگی عموم مردم را احاطه کرده است و اکثریت در طول روز همواره گوشی خود را همراه خود دارند. از این رو تبلیغات بر بستر موبایل ها همه روزه رو به افزایش است و کسب و کار ها برای هدف گیری مستقیم از این درگاه استفاده می نمایند.
ویژگی های تبلیغات بر بستر موبایل :
  • بهره گیری از شبکه های اجتماعی : بیش از دو- سوم جمعیت کاربران اینترنتی در جهان به طور مداوم از شبکه های اجتماعی استفاده می نمایند و تقریبا نیمی از جمعیت مردم ایران عضو شبکه های اجتماعی هستند. این حجم از جمعیت کاربران جامعه آماری فوق العاده ای را جهت معرفی محصولات و خدمات کسب و کار شما را بوجود آورده است.
  • مدیریت و کاهش هزینه ها : با طراحی کمپین های کلیکی ( Pay Per Click ) می توانید از به هدف رسیدن هزینه کرد های تبلیغاتی خود اطمینان حاصل کنید که این نوع کمپین ها اغلب در قالب تماشای کامل ویدیو های تبلیغات شما در دل اپلیکیشن ها و بازی های پر طرفدار ایرانی و بین المللی است.
  • هدفمندی های خاص : با تعیین متغیر هایی همچون برند گوشی، موقعیت های مکانی و ساعات مشخص، می توانید کمپین تبلیغاتی خود را ویژه کسب و کار خود طراحی کرد.
آسان ادز چه راهکار هایی را برای تبلیغات موبایل پیشنهاد می دهد...؟
  • تبلیغات کلیکی در قبال تماشای فیلم های تبلیغاتی کسب و کار شما در بستر اپلیکیشن و بازی های پر طرفدار موجود در استور هایی همچون کافه بازار و اول مارکت.
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی اسپانسری در اینستاگرام که با توجه به نقاط جغرافیایی مورد هدف شما در بستر پروفایل مشترکین اینستاگرام نمایش داده می شود.
  • درج پست های تبلیغاتی در کانال ها و صفحات پر طرفدار تلگرام و اینستاگرام
  • خرید آکانت های پر طرفدار و یا افزایش ارگانیک فالوور های تلگرام و اینستاگرام
  • طراحی اپلیکیشن های اطلاع رسانی تخصصی با امکان ارسال اطلاعیه ( Push Notification ) های تبلیغاتی