تبلیغات متنی :
این شیوه تبلیغاتی چند سالی هست که توسط کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد و این گونه تبلیغات را می توان در انواع وبسایت ها به خصوص در کنار و یا انتهای سایت های خبری مشاهده کرد. از مزیت های این گونه آگهی ها، امکان شرح خدمات و یا محصولات می باشد که به بیننده فرصت می دهد با کسب و کار شما آشنا شود و در صورت جذب شدن با کلیک بر روی تبلیغ، وارد وبسایت شما شود. بنابراین با ترکیب کمپین های کلیکی و تبلیغات متنی، می توان در هزینه های تبلیغات صرفه جویی کرد و با هدفمندی دقیق تری بازاریابی آنلاین انجام داد.
آیا مزایای دیگری هم اجرای کمپین تبلیغات متنی دارد...؟
  • امکان استفاده از لینک های متنی ( Anchor Text ) که به وبسایت یا صفحات فرود شما هدایت شوند و در نتیجه بک لینک ( Back Link ) های مناسبی ایجاد می شود.
  • ارائه متون آموزشی و راهنمایی که می توان به بسیاری از وب بلاگ های پرطرفدار ارسال نمود و در صورت مفید بودن با آنها رابطه تبادل اطلاعات و لینک ایجاد کرد.
  • تبلیغات متنی بطور معمول ارزان ترین روش تبلیغات آنلاین می باشد.
  • وجود لینک های سالم در محتوای متنی و اتصال به سایت شما، برای موتور های جستجو ارزشمند است و باعث می شود که آنها نمره اعتبار وبسایت کسب و کار شما را افزایش دهند.
البته بایستی در نظر گرفت که تبلیغات متنی به تنهایی تاثیرگذار نیست و لازم است این شیوه با چند روش دیگر بازاریابی آنلاین ترکیب شود.آسان ادز به چه روش هایی تبلیغات متنی را در اینترنت گسترش می دهد...؟
  • ارتباط با خبرگزاریها و درج مقاله متنی به عنوان یک خبر و یا رپرتاژ آگهی
  • ارسال متون به عنوان مقالات آموزشی به بلاگ مستر ها و درج در سایت آنها به عنوان راهنمایی های علمی یا آموزشی ( بازاریابی غیر مستقیم )
  • خلاصه کردن متون و درج در شبکه های اجتماعی
  • درج در سایت ها به عنوان آگهی کامل